My Work.
from Land, Aerial and Underwater

Homey Coffee Shop in Denpasar | Ngopi santai di Denpasar

Singing songs with friends
Almost all of my work involves traveling, around Jakarta and around Indonesia. And I'm sure Bali is one of the most visited city by me. I'm not a coffee geek but I just love to drink it. I always try to find a good place to drink coffee each time I travel. One of the place is Helo Cafe by Bapak Bakery in Denpasar city, it's owned by one of my friend and I like to drink coffee and catching up with him. I recommend this place, it's not a big cafe but you can sit there quietly and work on your stuffs or read a book while sippin' a cup of coffee.
Hampir semua orderan pekerjaan saya melibatkan perjalanan baik di sekitar Jakarta maupun keliling kota-kota di Indonesia dan Bali merupakan salah satu kota yang paling sering saya kunjungi. Saya tidak ahli soal kopi tapi karena suka aja. Setiap kali bepergian saya selalu mencari tempat yang enak buat ngopi. Salah satu tempat yang suka saya kunjungi adalah Helo Cafe by Bapak Bakery di Denpasar yang dimiliki oleh salah satu teman saya, saya suka berkunjung kesana untuk minum kopi dan ngobrol sama dia. Silahkan coba, walaupun bukan cafe besar tapi disini Anda bisa duduk santai sambil kerja atau baca buku dengan ditemani segelas kopi enak.




Few months ago I visited this place again and I made a short video about it with my friends, watch the video here:

Beberapa bulan lalu saya kembali berkunjung kesana dan saya sempatkan membuat video singkat bersama teman-teman saya, tonton videonya disini:




They have free internet and accoustic guitars that you can play with, also you can ask the owner to play duet guitar with you because he is a good guitarist ask for Dream Theater song or Steve Vai or even Mr. Big.

Mereka menyediakan internet gratis dan juga ada gitar, coba Anda kalau ketemu pemiliknya ajak aja duet pakai gitar nyanyiin lagu Dream Theater atau Steve Vai atau bahkan lagu-lagu Mr.Big.





Otto Ferdinand Otto Ferdinand Author

Follow me on instagram

Follow me on instagram

Follow me on twitter

Follow me on twitter